مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:562023-10-17سياسي

امیدآفرینی در جامعه  با جهاد لسانی محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا محمدی شامگاه دوشنبه در دیدار با خبرنگاران و رسانه های شرکت کننده در تور رسانه ای راهیان پیشرفت اظهار کرد:  مستندسازی دستاوردهای نظام و دولت موجب امیدآفرینی بین مردم می شود و تلاش های استاندار خراسان جنوبی که به دغدغه مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین جامه عمل پوشاندند نیز جای تقدیر دارد.

  وی جهاد با جان، مال و زبان را به مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز جبهه مقاومت محصول تفکر جهاد جانی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است  بود که جایگاهی پیدا کرده و پوزه اسراییل را به خاک مالیده است.

  امام جمعه طبس افزود : جهاد با مال هم در عرصه کرونا نمود پیدا کرد و  رزمایش کمک های مومنانه با فرمان رهبری شکل گرفت اما آنچه ضعف داریم و گلایه مقام معظم رهبری را در پی داشته جهاد لسانی است لذا باید خدمات نظام به شکل مناسب بیان شود وی با بیان اینکه انقلاب معجزه قرن بود و استمرار آن معجزه بالاتر است زیرا با همه دشمنی ها تاکنون ایستاده و به حرکت خود ادامه داد اظهار کرد : در عرصه های علم و صنعت نخواستند پیشرفت کند اما اکنون شاهد سرعت و شتاب علمی در کشور هستیم.

  حجت الاسلام محمدی ادامه داد: از همین رو رتبه های ایران با کشورهای  200 ساله برابری می کند و به کشورهای مطرح دنیا می توانیم تنه بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی در جامعه  با جهاد لسانی محقق می شود

امیدآفرینی در جامعه  با جهاد لسانی محقق می شود